Čím více ovládáte systém, tím lépe Vám slouží.

Zpět

KDUC2024_1

Konzultační dny Účetnictví

05. 12. 2024

od 09:00 do 15:00 h

Pobočka VERA Pardubice
Masarykovo náměstí 1484
Pardubice

2 700 Kč bez DPH / osoba

Přihlašování do: 29. 11. 2024

Konzultační dny Účetnictví

Určeno pro uživatele: VERA

Vážení přátelé,

zveme Vás na konzultační dny Účetnictví zaměřené na povinnosti, které nás čekají v roce 2025, legislativní novinky v oblasti účetnictví, rozpočtu a daňové správy. Zvláštní pozornost budeme věnovat elektronickému schvalování a archivaci účetních dokladů a dokumentů v agendě Účetnictví, elektronické archivaci ePrůvodek v agendě Výdaje a změně v komunikaci s CSUIS. Rovněž se podíváme na další novinky v agendě Účetnictví a změny v agendách Tvorba rozpočtu, Příjmy a Výdaje. Nedílnou součástí bude představení ostatních novinek v IS VERA Radnice navazujících na účetní postupy.

V letošním roce uspořádáme setkání prezenční formou na pobočkách společnosti VERA a externě v Plzni.

Rádi na semináři zodpovíme i Vaše dotazy.


Termíny:

5.12. 2024 Pardubice - zasedací místnost společnosti VERA, Pardubice

10.12. 2024 Praha - zasedací místnost společnosti VERA, Praha

10.12. 2024 Olomouc - zasedací místnost společnosti VERA, Olomouc

11.12. 2024 Praha - zasedací místnost společnosti VERA, Praha

11.12. 2024 Olomouc - zasedací místnost společnosti VERA, Olomouc

12.12. 2024 Plzeň - konferenční prostory hotelu U Pramenů, Plzeň

12.12. 2024 Olomouc - zasedací místnost společnosti VERA, Olomouc

12.12. 2024 Pardubice - zasedací místnost společnosti VERA, Pardubice


Odbornými tématy Vás budou provázet:

Ing. Andrea Hlávková, produktový manažer

Ing. Světlana Klímová, konzultant

Ing. Alena Vraštilová, konzultant

Ing. Věra Luzarová, konzultant

Obsah

8:30    Prezence
9:00    Zahájení
9:10    Změna legislativy
Změna komunikace s CSUIS

Elektronické schvalování účetních dokladů a dokumentů, a jejich archivace
ePrůvodky do SSL (elektronická archivace)

    
Informace o novinkách v Účetnictví

  • Import účetních obratů z Excelu
  • Nové vzory účetních dokladů bez RS
  • Hromadný tisk účetních dokladů - PD30 Účetní doklad - případ
  • Checkboxy v Číselnících, Knihách, Inventarizaci účtů
  • Nový číselník inventarizačních komisí
  • Rozšíření sestav v knihách Deník účtování pro PO

Informace o novinkách v Tvorbě rozpočtu

  • Nová funkce v sestavách v Návrzích rozpočtu/plánu a v Závazných ukazatelích-návrhy rozpočtu
  • Nové sestavy pro Plán nákladů a výnosů - Návrh plánu-volitelná sestava, Návrh plánu-srovnání
  • Nový sloupec v seznamu Úprav rozpočtu + nový parametr pro tisk
  • Úprava Rozpočtového provizoria

Změny v agendě Příjmy a Pokladna

  • Nová možnost výpočtu OP dle rozpisu předpisu - jak provést změnu režimu
  • Převod přeplatku do výnosů včetně nastavení typu účtování pro automatické kontace
  • Převod platby na jiný VS včetně nastavení typu účtování pro automatické kontace
  • Odpis části předpisu, která je v insolvenci
  • Automatické kopírování číselných řad pokladních dokladů
  • Nový sloupec ve Stavu pokladen

Změny v agendě Výdaje

  • Víceleté objednávky
  • Hromadné párování na 1 variabilní symbol
  • Kurzovní lístek - možnost nastavení použití aktuálního kurzu, pokud je pro daný den vyhlášen

Změny v navazujících agendách

  • Novinky v Dotačních programech

Zpracování účetní závěrky 2024
    
13:00    Diskuse
14:00    Ukončení

Kód školení: KDUC2024_1
Lektor: Hlávková Andrea, Ing., Klímová Světlana, Ing., Vraštilová Alena, Ing., Luzarová Věra, Ing.

Cesta

Hlavní nádraží - Masarykovo náměstí: autobusy: 8 ,6, 12, 9 - 10 minut, trolejbusy: 2, 3, 4, 13- 10 minut anebo cca 10 minut pěšky. Parkovat lze např. u Labe za Zimním stadionem. Prostory firmy VERA se nachází v 7. patře objektu.
GPS: 50°2'17.110"N, 15°46'12.702"E
Objednávkový formulář
Údaje o objednávajícím
Údaje o organizaci
Seznam účastníků
Odebrat účastnika
Výsledná cena za přihlášené účastníky
2 700 Kč bez DPH
Poznámky
Školení se uskuteční v případě obsazení min. 7 účastníky.