Prodejem to pro nás nekončí.
Pomůžeme Vám, poradíme anebo vše za Vás rovnou vyřešíme.

Zpět

Servis

V průběhu provozu informačního systému Vám nabízíme krom pravidelných aktualizací systému  i kontrolu databáze či systému formou profylaxe. Tuto preventivní kontrolu systému a další systémovou a technickou pomoc (například při instalaci nových verzí nebo s nastavením tiskáren a jiných zařízení) zajistí naši zkušení systémoví technici.

Za účelem rychlé pomoci s řešením některých speciálních situací je vhodné zajistit vzdálené připojení našich systémových techniků a konzultantů na server zákazníka.

Varianty realizace servisu:

  • na pracovišti zákazníka
  • vzdáleným připojením
  • prostřednictvím aplikace HelpDesk
  • telefonická konzultace
  • e-mailová konzultace

Náplň servisních zásahů:

  • plánovaná pravidelná údržba či zálohování
  • prvotní instalace informačního systému
  • instalace nových sestavení 
  • instalace nových agend
  • pomoc při zprovoznění rozhraní na jiné IS
  • řešení konkrétních akutních obtíží zákazníka
  • a další

Kontaktní formulář

Chcete vidět, jak řešení v praxi funguje? Máte zájem o více informací? Prosím napište nám.

Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.