Prodejem to pro nás nekončí.
Pomůžeme Vám, poradíme anebo vše za Vás rovnou vyřešíme.
Zpět
Servis
V průběhu provozu informačního systému Vám nabízíme krom pravidelných aktualizací systému i kontrolu databáze či systému formou profylaxe. Tuto preventivní kontrolu systému a další systémovou a technickou pomoc (například při instalaci nových verzí nebo s nastavením tiskáren a jiných zařízení) zajistí naši zkušení systémoví technici.
Za účelem rychlé pomoci s řešením některých speciálních situací je vhodné zajistit vzdálené připojení našich systémových techniků a konzultantů na server zákazníka.
Varianty realizace servisu:
- na pracovišti zákazníka
- vzdáleným připojením
- prostřednictvím aplikace HelpDesk
- telefonická konzultace
- e-mailová konzultace
Náplň servisních zásahů:
- plánovaná pravidelná údržba či zálohování
- prvotní instalace informačního systému
- instalace nových sestavení
- instalace nových agend
- pomoc při zprovoznění rozhraní na jiné IS
- řešení konkrétních akutních obtíží zákazníka
- a další