Rychle, kompletně, výstižně.
To jsou aktuality VERA.

Zpět

VERA prezentovala komplexní podporu jednání rady a zastupitelstva města

Ve dnech 13. - 15. října probíhal v Táboře podzimní seminář Sdružení tajemníků měst a obcí. VERA je již tradičně odborným partnerem této akce, která je jak fórem pro sdílení zkušeností a dobré praxe na úřadech, tak i místem dalšího odborného vzdělávání. Zástupce VERY, Mgr. Ota Kubinec, představil účastníkům řešení pro komplexní podporu jednání rady a zastupitelstva města včetně zajímavé novinky – Portálu účastníka jednání. Pro ty, kteří se akce nezúčastnili, shrnujeme níže hlavní body naší prezentace.

Co obsahuje integrované řešení VERA?

Řešení je webové, nezávislé na systému úřadu. Je modulární, může pokrývat celý proces, nebo jenom jeho část. Dodržuje principy informační bezpečnosti (každý vidí to, co má vidět) a orientuje se na automatizaci opakovaných informací a činností (proč něco vyplňovat dvakrát).

eJednání

Základní modul, který zrychluje tvorbu, zpracování a úpravy podkladů, umožňuje jejich sdílení a elektronické schvalování. Šetří čas, využívá stejná data pro program i návrh usnesení bez zbytečného přepisování

Portál účastníka jednání

Nadstavba, která slouží k seznámení s materiály a příslušnými stanovisky, komunikaci s politickým klubem, vyjádření postoje, oslovení předkladatele materiálu, informování o změnách i reakcích na komentáře. Vše v jedné obrazovce bez překlikávání. 

Hlasování

Elektronické hlasování dokáže VERA řešit dvěma způsoby:

  • Integrovanou aplikací eHlasování VERA
  • Plnou integrací s konferenčními hlasovacími systémy Ministr a H.E.R

eÚkoly

Strukturovaná evidence úkolů a úkolových usnesení obsahuje přehledný seznam s možností okamžité kontroly a reportu o plnění pro další termín jednání. Podporuje přidělování úkolů, zadávání termínů a priorit, delegování. Umožňuje upozornění e-mailem, filtrování úkolů i fulltextové vyhledávání popisných dat.

Spisová služba

Součástí řešení je i integrace na spisovou službu postavená na metodách NSESSS, v2; ukládá vše, co vznikne „pro, při a po jednání".

K čemu je dobrý Portál účastníka jednání?

Tato novinka poskytuje přehledné a pohodlné prostředí pro účastníka jednání s rozvinutými variantami komunikace.

Umožňuje:

  • zaznamenávání vlastních poznámek k materiálům
  • sdílení poznámky s členy „klubu" nebo vybranými zastupiteli
  • vyjádření postoje k materiálu (Pro x Proti x Budu diskutovat).
  • stahování kompletního programu s materiály a přílohami v pdf
  • upozornění na změny v programu, sdílené poznámky a reakce

Věříme, že Portál účastníka jednání zjednoduší a zpřehlední průběh pro účastníka tak, aby nemusel stále něco dohledávat a mohl se plně soustředit na projednávaná témata.