Čím více ovládáte systém, tím lépe Vám slouží.

Zpět

ODEKO25_1

Odborné ekonomické dny 2025

29. 05. 2025 - 30. 05. 2025

1. den od 09:00 do 16:00 h
2. den od 09:00 do 13:00 h

Váňův statek
Dubovice 21
Pelhřimov

5 510 Kč bez DPH / osoba

Přihlašování do: 22. 05. 2025

Odborné ekonomické dny 2025

Určeno pro uživatele:

Vážení přátelé,
srdečně Vás zveme na tradiční jarní setkání ekonomů obcí a příspěvkových organizací "Odborné ekonomické dny 2025", které se uskuteční 29. - 30. května 2025 na Váňově statku v Dubovicích.
Stejně jako v předchozích letech se zaměříme na legislativní novinky, aktuální změny v agendách IS VERA Radnice a jejich dopad na Vaši každodenní práci. Připomeneme si osvědčené postupy a doporučená nastavení systému. Součástí programu budou také diskuse nad Vašimi zkušenostmi a podněty, které pomáhají formovat budoucí úpravy systému.
Podrobnější témata Vám upřesníme v následujících týdnech, ale můžeme slíbit, že nebudou chybět užitečné tipy, sdílení zkušeností a prostor pro diskuzi.

Čtvrtek:                 9:00 prezence, 9:30 odborný program, 16:00 panelové diskuse, 19:00 večerní program

Pátek:                   9:00 odborný program, 13:00 ukončení akce

Cena školení:

Účastnický poplatek ve výši 5.510 Kč bez DPH/osoba bude fakturován na základě prezenční listiny.
V ceně účastnického poplatku je zahrnuto občerstvení, písemné materiály k probíraným tématům a doprovodný program.

Ubytování:
Váňův statek, Dubovice 21, 393 01 Pelhřimov
www.vanuvstatek.cz
           
Ubytování objednávejte přímo na statku - info@vanuv-statek.cz, tel: +420 723 802 401
Při rezervaci ubytování nezapomeňte uvést: akce VERA.

Těšíme se na setkání s Vámi

tým metodiků a konzultantů ekonomických agend IS VERA

 

 

Obsah

Čtvrtek 29.5.2025
9:00 Prezence
9:30 Zahájení, 12:00 Oběd
Výdajová oblast

V rámci tohoto bloku představíme novinky ve výdajových agendách a ukážeme si příklady použití  Vyúčtovacích poukazů. 
Závěrečný účet
Představíme novou funkcionalitu v agendě Výkazy - možnost vytvoření Závěrečného účtu. 
Příjmy
Představíme nové řešení pro podepisování a archivaci příjmových sestav (předpisy, platby, DPH, opravné položky a odpisy). Prodiskutujeme nutnost tisknout/netisknout doklady z ekonomických agend a jejich archivaci.  
Majetková oblast
Připomeneme některé pracovní postupy v majetkových agendách (Investice, Majetek, Sklady, Hřbitovní agenda).
Interní předpisy, podepisování interních dokumentů
Představíme nové moduly a jejich řešení pro automatizaci a digitalizaci procesů při schvalování interních předpisů (nové řešení pro správu a prokazatelné seznámení uživatelů s vnitřními předpisy úřadu) a podepisování (schvalování) interních dokumentů. 

Pátek 30.5.2025
9:00 Zahájení
Insolvence 
Novela Insolvenčního zákona a její dopad do agendy Vymáhání pohledávek.
Portál úředníka a Evidence obchodních partnerů 
Představíme novou webovou aplikaci pro úředníky - rychlé přístupy do agend VERA a novou agendu pro evidenci obchodních partnerů, která bude obsahovat i údaje o obchodních transakcích realizovaných s daným partnerem. 
Další změny v EKO agendách a nové oblasti v MIS
Ukážeme si další úpravy a novinky v ekonomických agendách. Představíme nové oblasti v Manažerském informačním systému - Účetnictví a Majetek.
Legislativa
Společně se podíváme na chystané legislativní změny a jejich dopady především do účetnictví. Nový výkaz FIN 2-12 od roku 2026.
13:00 Diskuse, Ukončení
Změna programu vyhrazena

Kód školení: ODEKO25_1
Lektor: Hlávková Andrea, Ing., Klímová Světlana, Ing., Vraštilová Alena, Ing., Kožina Adam, Ing., Bořil Tomáš, Bc., Voráč Vladislav

Cesta

http://www.vanuv-statek.cz/uvod
GPS: 49.4341722N, 15.1783306E
Objednávkový formulář
Údaje o objednávajícím
Údaje o organizaci
Seznam účastníků
Odebrat účastnika
Výsledná cena za přihlášené účastníky
5 510 Kč bez DPH
Poznámky
Školení se uskuteční v případě obsazení min. 30 účastníky.