Elektronické schvalovací procesy
aneb Už Vám neunikne jediná faktura
Snem každého řídícího pracovníka je automatický oběh faktur, objednávek a smluv. Nyní je to skutečnost, protože řešení zajišťuje:
- elektronický oběh faktur, objednávek a smluv,
- schvalování dokladů z vybraných ekonomických agend a spisové služby,
- opatření dokladů elektronickým podpisem.
Jak elektronické schvalovací procesy fungují?
- Schvalování probíhá z jednoho místa v informačním systému VERA Radnice nebo VERA Dimenze.
- Požadavky na schválení čekají v řadě, dokud je nevyřídíte.
- O novém požadavku či změně jste informování e-mailem.
- Elektronický dokument můžete opatřit elektronickým podpisem (už nemusíte tisknout papírové košilky).
- Elektronický oběh můžete sledovat a vyhodnocovat.
Elektronické schvalování je samostatná agenda, která komplexně zajistí elektronické schvalování dokladů, které vznikly v IS VERA Radnice či VERA Dimenze. Už se Vám nestane, že auditor nalezne neověřené faktury a zároveň budete plnit Zákon o finanční kontrole č. 320/2001 Sb. a jeho prováděcí vyhlášku č. 416/2004 Sb.
Nejste si jisti jak procesy nastavit? Nevadí, provedeme analýzu, navrhneme spolu s Vámi optimalizaci a procesy nastavíme.